ifep.roifep.ro

Dosar electronic

Dacă întâmpinați dificultăți tehnice trimiteți mail la [email protected]


Prin continuarea navigării, vă exprimați acordul asupra folosirii datelor colectate în scopul utilizării pentru examenul de admitere în profesie, și în acord cu prevederile GDPR.

ATENȚIE: Dosarul electronic se transmite către barou, în mod automat de către sistemul informatic, doar după ce sunt parcurși toți pașii. Confirmarea transmiterii automată a dosarului către barou, în vederea validării, se realizează prin: afișarea unui mesaj în acest sens, transmiterea către candidat a unei notificări prin SMS și/sau email.

Cererea de inscriere se va completa conform modelului publicat in regulament. Informațiile cuprinse în cerere, referitoare la depunerea documentelor în două exemplare precum și alte mențiuni ce fac referire la depunerea fizică a dosarului, vor fi avute în vedere doar de candidații ce vor promova examenul si care vor depune înscrisurile fizic la barou atunci când solicită înscrierea în tabloul avocaților. Pentru depunerea online a dosarului, urmați pașii din această pagină.

Pentru depunerea online a dosarului NU ESTE NEVOIE DE LEGALIZAREA DOCUMENTELOR în vederea scanării. Legalizarea documentelor solicitate în cererea de înscriere și/sau regulament se va face după promovarea examenului, în vederea depunerii înscrisurilor la barou pentru includerea în tabloul avocaților.

Toate documentele ce vor fi încărcate la dosarul electronic se vor scana după original sau după copie legalizată (dacă nu dețineți originalul), in format .pdf. Pentru obținerea fișierelor PDF recomandăm folosirea unui scaner sau a aplicației CamScanner (https://www.camscanner.com/), disponibilă pe Android sau Iphone.

Documentele se scanează individual, pentru fiecare document solicitat. Lista cu documentele solicitate poate fi vizualizată prin parcurgerea pașilor necesari depunerii dosarului.

Documentele pot fi scanate în format alb/negru sau color. Pentru vizibilitate, recomandăm rezoluție minimă 300 dpi.

Consimțământul GDPR se stabilește la încărcarea online a dosarului și poate fi actualizat în orice moment din profilul candidatului. Link-ul de acces la profilul candidatului se obține după ce se parcurg pașii necesari pentru depunerea dosarului. Opțiunea de afișare a codului sau numelui pe listele publicate se stabilește prin consimțământul GDPR. În situația în care nu mai dețineți link-ul de acces la profilul candidatului, accesați https://www.ifep.ro/ProfileRequest.aspx

Status-ul depunerii online a dosarului poate fi consultat si din profilul candidatului. ATENȚIE: Status-ul ÎN LUCRU însemană că dosarul nu a fost trimis către barou, spre verificare. Acest lucru echivalează cu nedepunerea dosarului.

Pentru dovada platii taxei aferente este suficientă și acoperitoare dovada in format electronic emisă de către institutia bancară (OP sau extras), dacă plata s-a efectuat prin transfer online, sau document scanat după chitanță, în cazul în care s-a efectuat depunere la casieria bancii. Informatii suplimentare despre taxa de examen gasiti pe site-ul www.inppa.ro (click aici pentru detalii).

Acest portal utilizează cookies pentru a asigura o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia. Mai multe informații.